El certificat de numeració de finques expressa la numeració d’un immoble, els possibles canvis de numeració o denominació que hagi sofert el carrer, d’acord amb les dades disponibles a l’arxiu municipal
Àrea de Territori i Medi Ambient – Secció Jurídica i Administrativa
Com demanar-ho
Canals
Per mitjans electrònics (via telemàtica) o de manera presencial
Qui el pot demanar
Qualsevol persona, física o jurídica, titular de l’immoble o activitat , o el seu representant legal. En cas de persona jurídica, la sol·licitud l’haurà de formular la persona que ostenta la representació legal, acreditant la representació amb la qual actual per mitjà de qualsevol medi admès en dret.
Requisits previs
No opera.
Documentació a presentar
Sol·licitud de certificat sobre numeració de finca, en model normalitzat.
Fotocòpia del DNI / NIF de la persona sol·licitant.
En cas d’actuar per representació, fotocòpia de l’escriptura de poders
Plànol d’emplaçament, a escala 1:500, signat per la persona interessada o per qui la representi legalment (que es pot obtenir a l’OAE o mitjançant el servidor de mapes urbanístics de la web de l’Ajuntament).
Autoliquidació de la taxa associada a aquest tràmit.
Termini
En qualsevol moment.
Obligacions econòmiques
Ordenança fiscal2.1, article 7, epígraf 1, apartat B. Taxa per l’expedició de documents administratius
Informació Administrativa
Òrgan que resol
No hi ha resolució.
Termini
Un mes des de la presentació de la sol·licitud en el Registre general
Silenci administratiu
No opera.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu
Normativa
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Text refós de les Normes urbanístiques del Pla general d’Ordenació de Barberà del Vallès, aprovat definitivament per la CTUB el 28 de gener de 2010 (DOGC 5.604, de 09.04.10)
Ordenança Fiscal núm. 2.1 reguladora de la Taxa per expedició de documents administratius